Sosyal Sorumluluk

inegöl eserleri

SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİMİZ

• Soğuk hava koşullarından dolayı kar örtüsünün kalkmadığı yerlere yiyecekler bırakarak doğal yaşama destek olduk.

• Kitapların aydınlık dünyası ile doğu ile batı arasında köprü kuruyoruz dedik ve Kitap Toplama Kampanyası başlattık. Topladığımız kitapları Sağlamtaş Cumhuriyet Ortaokulu'na (Malkara/TEKİRDAĞ) ve Tepedibi İlkokulu'na (Haliliye/ŞANLIURFA) gönderdik.

• Herhangi bir Aralık'ta değil her zaman yanınızdayız dedik ve Engelli öğrencilerimizi okulumuzda ağırlayarak onlarla güzel bir geçirdik.

• Halep'te yaşanan drama kayıtsız kalmadık ve yardım kampanyası düzenledik.

• 4 Ekim Hayvanları Koruma Günü kapsamında İnegöl Kültürpark içerisinde oluşturulan Pisi Bahçe içindeki hayvanlara yardım amacıyla Sokaktaki Canlılara Dost Eli Projesi'ni başlattık. Proje kapsamında toplanan yiyecek ve eşyalar Kültürpark içindeki Pisi Bahçe yetkililerine düzenlenen gezi ile teslim edildi.

• Çevre yürüyüşü düzenleyerek çevrenin önemi konusuna dikkat çekmeye çalıştık.

• İSO 1. Kadın Girişimciler Şenliği'ne katıldık.

• İnegöl Belediyesi'nin düzenlediği "Çevre ve Çocuk Şenliği" etkinliğine katılarak çevre konusunda oluşturulan farkındalığa destek verdik. Bu etkinlik kapsamında tüm öğrencilerimiz atık malzemelerden eserler oluşturdular, bu eserleri düzenlenen şenlikte sergiledik.

• Öğrencilerimiz İlçe Emniyet Müdürlüğü'nü ziyaret ederek Polis Günü'nü kutladılar. Polislere çiçek takdim eden öğrencilerimiz onları ne kadar çok sevdiklerini gösterdiler.

• Yaşlılara Saygı Haftası sebebiyle öğrencilerimiz İnegöl'de bulunan Huzurevi'ni ziyaret ettiler.

• Gaziler Vakfı 1915 Çanakkale'ye ait Gezici Savaş Müzesi'nden alışveriş yaparak vakıfa yardımda bulunduk.

• Atık pil kampanyası düzenleyerek geri dönüşüme verdiğimiz önemi gözler önüne serdik. Bu alanda ilde birincilik elde ettik.

x

• Atık yağ kampanyası ile geri dönüşüme bir destek daha verdik. Bu alanda ilçede birincilik elde ettik.

• Değerler eğitimi kapsamında "Adalet&Empati" konulu okulumuz öğrencileri ve öğretmenleri kısa film hazırlandı.
  • Kardeş okul projesi kapsamında düzenli olarak Cerrah İlkokulunu ziyaret ediyoruz.

5432

• Dünya Çocuk Hakları Günü ile alakalı farkındalık oluşturmak adına öğrencilerimiz ile bir kısa film hazırladık.
  • LÖSEV için yardım kampanyası düzenledik. Öğrencilerimiz harçlıklarından biriktirdikleri paraları LÖSEV'e bağışladılar.

• "Eko Okul Projesi" uygulamasını başlattık. İlk çalışmamızı okulumuza ait doğa harikası ormanda gerçekleştirdik.

• Milli bayramlarımızı coşkuyla kutladık.

• İnegöl'ün en büyük Türk Bayrağını göndere çektik.

• İnegöl belediyesi ile birlikte geri dönüşüm metaryalleriden İnegöl'ün tarihi eserlerini yaptık.

Kardeş Okul

Van Bardakçı İlkokuluyla kardeş okul projesi başlattık. 2012-1013 eğitim öğretim yılında düzenlediğimiz kermeste geri dönüşüm metaryallerini sergiledik ve çocukların yaptığı küçük el işlerini sattık. Kermes geliri ve velilerin desteği ile Van'daki Bardakçı İlkolundaki yaklaşık 150 çocuğa kırtasi malzemesi (kitap, defter, boya kalemi, vb.) gönderdik.